Klik op één van de bolletjes om meer te lezen.

Het 25-jarig samenzijn wilden we in besloten kring vieren met mijn zus, zwager en dierbare vrienden. Om het speciaal te maken hebben ik Dieke gevraagd om een lied te zingen voor mijn partner. Het was een bijzonder moment waarbij zelfs de keukenbrigade kwam luisteren. De warme stem van Dieke geeft dit soort bijzondere momenten een extra dimensie. We willen je enorm bedanken voor deze mooie avond!

Wim & Erwin

Het optreden van Dieke, begeleid door een gitarist, was een ‘cadeautje’ tijdens de opening van onze expositie bij Kunst-227. Dieke’s stem is warm, heel melodieus en veelzijdig. Het enthousiasme en plezier dat Dieke uitstraalt tijdens haar optreden maken je blij. Ongeveer 80 bezoekers hebben genoten van haar zang èn van Dieke als zeer prettige persoon. Nogmaals dank Dieke.

Rieës Willemsen

Dieke heeft op ons 5-jarige huwelijksjubileum een lied speciaal voor mij ten gehore gebracht. Het was een lied (Ik leef mijn leven van André Hazes) waar ik warme gevoelens voor heb en dierbare herinneringen. Dieke deed haar vertolking van dit lied zonder enige repetitie met het bandje dat aanwezig was. Het resultaat was indrukwekkend en raakte bij vele aanwezigen een gevoelige snaar. Kortom; een prachtige en professionele uitvoering met een heel eigen sound.

Folkert Bakx

Dieke van Hoften heeft mijn feest opgeluisterd toen ik afscheid van mijn werk nam. Hoewel ik Dieke al onder veel uiteenlopende omstandigheden heb horen zingen was ik toch weer heel aangenaam verrast door haar professionele en sfeervolle presentatie. Of er nu een complete bigband achter haar schettert of dat ze, zoals op mij feestje, met een minuscule mobiele geluidsbron in haar hand te midden van het publiek akoestisch haar muziek ten beste geeft, altijd is Dieke 100% in tune met de muziek en met de situatie. Met haar enorm veelzijdige stemgeluid en met haar ongekunstelde verschijning weet ze al die verschillende sferen op te roepen die bij de brede waaier van haar repertoire horen. Haar stem is de ziel van haar presentatie, daar kan geen twijfel over bestaan. Met die ene song op mijn feestje heeft Dieke voor mij de pijn van het onder ogen zien van een voltooid verleden aangenaam verzacht. Precies wat ik nodig had op dat moment!

Winfried Scholz

Mijn vriendin werd 65 jaar en we vierden dat uitgebreid met een heel mooi optreden van Theatron-Events met als soliste Dieke van Hoften. We hebben allen zeer genoten. Speciaal van Dieke haar bijzondere, maar ook veelzijdige stem.

Ans Kroon

Zaterdag 10 oktober 2015 genoten van Combo Chico. Zij speelden in “The Great Hall” van het Louwman Museum voor maar liefst 260 gasten de hele avond heerlijke swingende muziek, om naar te luisteren en om op te dansen. Groot succes!

Kees Booij

Voor een Country & Westernfeest zochten we zangers en zangeressen om deze avond een extraatje te geven met live muziek. Via de opdrachtgever werd aangegeven dat de invulling zelf bedacht mocht worden en zo ontstond het idee om na de pauze te beginnen met de openingstune van “Once upon a time in te West”. Bij de eerste noten begonnen de gasten zich af te vragen wie deze tune had opgezet toen al snel duidelijk was dat Dieke dit live zong! Wow! Wat gingen we uit ons dak na dit nummer! Gewoon even live Once upon a time in the West! Een dijk van een stem heeft die vrouw!

Wij waren bij een optreden van Crescendo en KNA in Purmerend in Popzaal P3. De zangers en zangeressen gaven een wervelende show. Echter toen 1 zanger en zangeres “Barcelona” inzetten werden we omver geblazen door deze enorme kanjers!! Ene Dieke zong het klassieke gedeelte live!!!! Ik wist niet wat ik hoorde! Hollands got talent! Jullie missen iemand! Bel haar!

Familie Fortuyn

Rieës Willemsen

Folkert Bakx

Winfried Scholz

Ans Kroon

Kees Booij

Familie Fortuyn

Wil je ook genieten van live achtergrondmuziek of zou je een zangeres voor een feestje willen inhuren? Mijn stem staat voor je klaar en ik geniet met volle teugen als ik anderen mag raken met mijn muziek. Van live muziek tijdens een receptie tot zingen in een restaurant bij jullie aan tafel; als klassieke zangeres, jazz zangeres of pop zangeres kun je mij inhuren voor uiteenlopende gelegenheden. Ik ben altijd in voor een feestje en maak van deze gelegenheid een onvergetelijke tijd! Heb je interesse of zou je meer informatie willen ontvangen? Stuur dan geheel vrijblijvend een berichtje via het contactformulier op mijn website, zodat ik met je mee kan denken hoe we meer voor elkaar kunnen betekenen. Ik verheug mij erop om kennis met elkaar te maken.

Neem gerust contact op voor meer informatie via info@diekevanhoften.nl of stuur mij
een bericht via de contactpagina op deze website. Ik reageer binnen 24 uur.

Neem gerust contact op voor meer informatie via info@diekevanhoften.nl of stuur mij een bericht via de contactpagina op deze website. Ik reageer binnen 24 uur.